måndag, april 13, 2009

Hejhej sötisar!!

Jag har börjat få min "söndags-ångest" eftersom det är som söndag idag.
Jag vet vart ja skall vara imorgon iaf, så ja kommer inte bli inringd på morgonen. Men det är ett ställe ja aldrig varit på. Så det är nervöst ändå! Varit på avdelningen brevid en gång. Så ja vet vart ja ska åka och ja vet vilka som jobbar där. Dom är trevliga. Men ändå..Ännu mera namn att lära sig... ännu mera regler att knöka in i huvudet. Men ja ska tänka positivt. Inte långt kvar till min långa ledighet/resa.

Jag är täppt i snoken och tjock i halsen.Så jag hade la hälst velat stanna hemma i sängen.

En låt ja älskar är..
Diana Ross - You cant hurry love.

Jag behöver kärlek, för att slappna av.
Jag behöver hitta någon, någon jag kan kalla "Min"
Men min mamma säger - Du kan inte stressa dig till kärleken!
Du måste vänta.
Hon säger att Kärlek inte kommer på stört. Det är ett spel om att ge och ta.
Du måste tro på den, ge den tid
Oavsätt hur långtid det tar

Visst stämmer texten in på kärlek. Kärlek är fan me inte lätt!

Nu ska ja snart nana kudden. Gonatt alla underbara människor.

1 kommentar:

Sandra Gee sa...

Hej Julia.

Va kul att du också längta! =)
Vi hoppas också att den blir superbra hehe :P SPännande!!

Glöm inte kika in baby alice bloggen

http://babyalicemusic.blogg.se


MVH
Sandra Gee