fredag, april 24, 2009

Fredag wiieee!!

Igår natt så fick min fågel ett litet bryt. Han flög fram och tillbaka och det hördes som bara den!..jag sprang bort till köket där han är och tände lampan. Då satt han helt klistrad mot gallret och hjärtat slog tusen slag i minuten. Lilla hjärtat! Min bebis.. Vad hade du drömt för mardröm? Eller hade du ramlat ner från pinnen igen? Ibland gör du det när du sover gott med huvudet under vingen. Helt uppburrad. Då har du inte lika bra balans nämligen. Aw, min underbaring. Det tog ett tag innan han lugnade sig och satte sig på pinnen igen. Men han kvittrade så fint efter mig när jag släckte och gick..Sötisen. Han ville inte va ensam.


Idag vaknade jag kl 13!!! jag fastnade nämligen vid msn till kl 3 inatt. :P
När ja gick upp, kokade ja grönsaker och satte mig ute på terrassen med datan.
Helt underbart!
Mamma kom hem nyss och gav mig godis. Mjuka. Gud vad gott!!!!!
Glad att det är fredag, då är ja inte ensam hemma hela tiden. Sällskapssjuk som jag är!
Syrran och hennes kompisgäng skulle ner hit till våran brygga. Sätta sig i kvällssolen och grilla och dricka vin. Jag fick komma om jag ville. Jag vill så gärna, men ja kan inte. :(:(:(

Min bikini jag ska köpa nu när jag får lön! ;)


Den ska vara stängd har jag sagt!!!?? :P

Inga kommentarer: