onsdag, april 15, 2009

Kan du bli mer underbar!!!!

Ni skulle bara veta.
Det ringde på dörren. Ja ville inte öppna direkt. Kollar i hålet i dörren. Ingen som är där. Hm.
Lägger mig i sängen igen, och jessica min granne loggade in på msn och ja frågade om det var hon som ringde på. Eftersom någon redan var inne i svalen så borde det vara någon som bodde här i mitt hus. Eller kanske mitt ex Keith. För han kunde koden till huset. Jessica började göra sig lurig och säger att ja promt ska öppna iaf. Hon sa att man vet aldrig vad det kan vara.

Utanför dörren stod det choklad och krya på dig kort. Herregud. Underbara människa. Jag som var så hungrig. Är så svag av febern, så den chokladen kom perfekt. Halva ligger redan i min mage nu när ja skrivit klart.


TACK MIN LILLA ÄNGEL!!!!!

Inga kommentarer: