söndag, april 12, 2009

Dagen Efter

Jag mår bra idag. Som alltid efter ja festat till det. Ja vet min gräns:) I slutet blir det alltid varrannan vatten eller bara vatten. För när man väl ska hem så vill ja va klar i skallen.

Hade det jätte trevligt verkligen!!! Tills några andra kom och förstörde. Intog sofforna och bara glodde. Som en hederlig jävla köttmarknad. VI tjejer slutade dansa och sjunga. Det kändes så äckligt att ha en flock dregglande odjur stirrandes på alla våra kroppsdelar. Vi som började festen hade det jätte kul ihop. Synd att det förstördes sen när dom kom. Morr!!

Alla var helt underbara mot mig. Tjejer som killar. Alla var sådana gentlemen. Speciellt en kille. Vill inte nämna namn ifall han inte vill hängas ut. Han följde mig hela vägen hem! Till porten! Sen drog han hem till sitt.. Som var frölunda!! Herregud? VEM gör sådant? Vad är han gjord av?? Min mamma var evigt tacksam för det, och jag visste inte hur man tackar en kille som gjort något sådant..Men det var så otroooligt snällt.!
Att åka hem ensam. Med högaklackar och lacktajts vill väll ingen. Det förstod han!
Fest med det gänget igen blir det verkligen!!!!

Tack för en bra kväll!!

kl 03 somnade ja. och nu sitter ja här på terrassen, har ätit frukost och pappas cheescake.
Helt underbart juvligt!!

kraaaaaam

Inga kommentarer: