lördag, april 25, 2009

Sunny Saturday!

Vaknade nyss! Sovit som en liten sessa!!! Blev sent igår me :P Men det är de värt!
Idag är ja på rätt så bra humör. Jämfört me gråtdagen igår. Förlåt.. Men var tvungen att skriva av mig för det är en del av min sorgeprocess. Nu var det en himla passa årsen hon dog. Men jag är inte klar ändå..

Igår var jag glad vid middagen ja kunde äta klyftpotatis(dom mjuka iaf!!!). Med gott kryddsmör till. Åh va gott! Undra var det blir idag.. Jag är inte så sugen på lax faktiskt, hehe. Har ju två stora bitar kvar! Men men..

Nu har jag gjort gröt. Ska sätta mig ute på terrasen och mysa! Datan följer med ut såklart! Jag kan ju inte prata , klart ja ska va inne på msn då! Nått socialtting måste jag ha i mitt liv ;)

Dagens låt!


Ha det bra i solen gott folk!

1 kommentar:

Daniel sa...

ge avlappet av goda maten till mej!