måndag, april 20, 2009

And it´s D O N E!!!!!

Åhhhh fyfan vad skönt att det är klart.

Kom dit, darrig som ett asplöv. la mig i stolen, på med den fina mössan för håret och på med ett grönt skynke över hela kroppen. Med endast ett hål för munnen. Dom hade all kontrol. Det ändå ja kunde göra för att få uppmärksamhet var att gny till.
Vilket jag gjorde när smärtan inte kunde andas igenom längre (låter som det är en förlossning jag pratar om) haha!
Jag fick ca 20 -25 stick med sprutan som va svin tjock och ca 10 cm lång. Jag var rena stick-påsen. En efter en . Rakt in i gommen var värst, det knakade och stramade.

Jag kunde inte äta imorrse för att jag var så nervös. Nu är jag svin hungrig. men nu är det ett till problem. vad ska man äta? Något flytande? Har jag ens det? Gröt blir det nog, med massa mjölk i. Såret ser läskigt ut, men mitt i allt glimmrar det till. Rena disko-munnen.



Igentligen vill ja bara gråta

Inga kommentarer: