onsdag, juli 22, 2009

Åh what a day!


Har haft en jätte kul dag! Varit på Liseberg med massa gotta folk. 2 familjer var vi ..Minus syrran då :( jessica hakade på dessutom. ösregnade då och då..men det var kul iaf. Det blir vad man gör de till, visst!? ;)...Åkte den nya, Shang hai eller vad den nu hette. Jättte kul!!!

När ja kom hem så låg mascaran under ögonen..och håret va platt som en pankaka och kletigt av alla produkter. haha! men who cares?!

Idag fick jag en kännig i kroppen att ja behöver ändring. Kroppen, sinnet, själen. Allt. Ändra kosten, träningen och hitta flowet. Är trött på min slapphet.."Det är semester" har ja sagt varje dag och ätit osunt. Varför? Fan vad kasst..bara för det är semester ska ja inte döda min kropp med pommes och sockershockar!?..usch..skämms..
Med måtta sägs det...Det har ja aldrig lärt mig.. Men de ska ja lära mig..

Nu är de med basta..Nu ska ja börja..Minska måltiderna, träna bättre.
Min första lön ja får efter ja börjat jobba ska ja lägga på tränings kort. Yoga och gym ska ingå. inte bara jympa. Utan allt ska finnas..dyrt blir de..men de skiter ja i. Det är bara bra..jag är ekonomisk då tränar ja för att tjäna oxå hahahha.
På jobbet ingår min mat..Ni vet skolmat..Ska minska på pasta och alltid ha med mig grönsaker. Då slipper ja laga mat men ändå ta med mig något litet okompliserat. De osunda mellanmålsmackorna ska ja byta ut mot morötter och vatten. Dricker ett glas om dagen..Slut på de..Nu ska ja få i mig mycket..tränar bättre då..orkar mer.
Vill få trim på min kropp. beach 2010 kör ja på. Jag har ju aldrig varit ett fan av min egen kropp. Godkänt den men inte mkt mer.. Jag vill älska, beundra och avguda min kropp. Jag är inte tjock, inte mullig. Men jag har överflöd som ja hade velat få bort. och nu ska ja kämpa för att nästa sommar gå stolt på stranden och älska min kropp.

Nu ska ja sova!!..Kram!!!

Inga kommentarer: