fredag, juli 17, 2009

Fredag..=)

Jag var på härbär(Hairbar) Med syrran och Pepe igår..Fnissade och drack varm choklad och åt negerboll(Jaa, chokladboll, men jag är uppväxt med negerboll) Jag och pepe delade på en pizza och ja nanade hos honom. Hade de jätte trevligt.

Var även i stan igår och shoppade med syrran. SHoppade loss..haha.
Har nu på mig den nya TANCAN brunutansol. Amanda har haft den ett bra dag, hon är alltid skit brun. Jätte fint..och lucktar ALDRIG. Så ja var bara tvungen att pröva den. Nu är jag jätte brun!!!!! Nu lucktar de, men ja ska skölja av de sen. 260:- Men detta är i helt annnan kvalitet..

Ska se Bruno på Bergakungen med syrran o pepe..Ska bli skit kul..=)=)=)

Igår hittade ja mitt älsklingsgodis..SOCKERVADD!!! Finns på Jam jam i nordstan...På burk. Imorgon ska ja in och köpa masssor och ha de till mys imon.
Imorgon kommer mina päron dessutom..wiee. Kommer inte alls va bruna, ;)

Jag hoppas på en bra helg =)Hoppas ni också får de.Puss

Inga kommentarer: