torsdag, juli 23, 2009

Göteborg regnar iväg..

Jag och mamma har sprungit från affär till affär och kollat regnställ..Blev ett svart. ..under tusenlappen. Jätte nöjd.

Jag orkar inte låna alla regnkläder osv. Så nu köpte ja mig ett eget. Slippa bli blöt och slippa klaga på vädret. Nu är det problemet borta. =) Ska köpa ett par HUNTER stövlar när ja får min lön.Snyggt! Som dagisfröken är jag ute hela dagarna, sitter mkt i sandlådan, och dessutom bär på ledsna barn . Jag längtar till jobbet nu.. Alla mina underbara barn överallt..Finns alltid någon som gör min dag.=)
Även om ja ofta är trött på att flyga runt som en vikarie. Men det är ett jobb..som jag faktiskt är himla duktig på. (Just för att ja fått jobba med underbara människor som lärt mig allt)

Jag har sovit himla dåligt inatt. Drömt att ja skulle dö, eller var döende. Jag skrek o grät hela tiden i sömnen. Dödsångest..Kan nog vara just för att ja varit så inne i dödshjälp de senaste dagarna.. De ja skrev om i bloggen..
Jag vaknade då och då och var blöt runt ögonen och hes i rösten. Men mamma och pappa hade inte hört något. Dom sover ju på övervåningen i lägenheten. Då de var nog tur de. Annars hade ja skämts!!!

När ja vaknade så de första ja gjorde va att nynna på en låt. En låt ja haft på Spotify ett tag..ja kan den utantil, älskar den. Denna hade ja som plan att ha på min begravning i min läskiga dröm.
Usch. Allt var så märkligt,.


Jag hoppas att ni har de mys i regnet!!Det har ja =)
På fredag och lördag är de party med en heldel goa människor ;)

Pusss

Inga kommentarer: