måndag, juli 27, 2009

Slö-väder

Heej alla underbara själar!

Jag är hos Pepe, han sover Jag har nyss ätit go frukost.. Jag vill me kunna sova länge.. =(
Vi båda va döda efter lördagens bravader på Trägårn..Ja visste inte att han skulle vara där..Men det var han!! Kul!! Han fick en go kram och vi dansade o sjung(läs:skrek) med i alla låtar..
Jag började med förfest hos Paulina Och Pierre..Pierre fyllde 22..Congrats!! Hade skit kul..lärde känna massa nya underbara människor som ja gärna festar med igen..
Vi var ca 12 pers..Hade skit trevligt.Väl inne på Trägårn med.. .Ja träffade upp Johan min snygging brandman från sthlm..Och träffade en heelt del andra goingar. Massa barndomsvänner, syrrans underbara vänner och Pepes kompisar. Gud vad trevligt det är när alla kommer fram till en. Kramar en och tar hand om en. TACK <3..ni>

Jag spenderade mestadels av kvällen med mina nyfunna vänner Johan och Petter..Dansade loss, och skrattade gott hela kvällen. När trägårn började stänga så var ALLA mina vänner GONE, caputt. Jag blev jätte besviken. Började ringa runt och se vart alla var. Ingen svarade. där stod jag med 2 igentligen okända män. SOM TUR VAR va dom gentlemän till 110% och världens vänligaste själar.
Jag var besviken och rent ut sagt lite ledsen..Mina bussar hade slutat gå..Och ja hade velat veta när mina vänner lämna stället.Jag visste att bussarna hade slutat gå, men ja hade ingen aning om att mina vänner var ute ur klubben..och att jag var där ensamn.. Så ja visste de, men planen var ju att man samtidigt hade väntat på morgonbussen.. Men ja fick gå ovetandes..Vilket inte var kul..

Dom erbjöd mig att följa med till hotellrummet. Vilket jag gjorde.. Gick till Gothia Towers med klackarna i handen och fötterna fulla med blåsor. Som tur var bedöva alkoholen mina onda fötter. Oj vad vi tatt kort! Jag vet inte hur mkt kort ja tog på killarna. hahahah '
Johan skicka alla till mig..Jag är med på nåra ju..hahaha

Ja fårse vad som händer idag! Ska se om ja får upp Pepsi snart..
Ha en underbar dag..Ge kärlek, Le, skratta och carpe diem..

KRAM!!

Vi skilldes åt på morgonen och jag har lovat mig själv att åka till dom i sthlm. Världens goaste killar!! (snyggaste oxå) ;)




Inga kommentarer: