torsdag, juli 30, 2009

L.O.V.E

Lite förvirrad, lite fundersam, lite ensam.. (blir lätt så en dag som denna)
Jag saknar, saknar de så mkt. ..tryggheten i en famn. Jag vet att min man finns där ute..
Just nu ser ja bara positivt på allt. Jag dejtar och har mig. Några bättre än dom andra. Lär mig mer för varje gång, men ju mer de går destomer krav får ja, samt önskningar på mina killar/män..Det känns inte rätt... Det känns fel- Varför har man alla dessa krav för att tillfredställa sitt eget behov? Löjligt ju..Det är ju kärleken man vill åt? Inte fan ska kroppen betyda något då, eller utseendet? Där sitter inte den inre kärleken som håller i år..
Jag förstår dom som kan bli kära i en helt brändskadad, en utan ben och armar, en super hårig, en dvärg, en jätte, eller tillochmed en av samma kön.
För på insidan sitter de som får mig falla. Och charmar man mig kan man faktiskt se hur ut som hälst...det är insidan jag tillslut attraheras av..
Men när ingen charmar mig eller visar sin rätta insida så blir de automatiskt att man börjar gå efter utsidan. Rätt förståeligt va? Ja provar nya spår om de första inte funkade..
Kolla bara in Morgan Alling, Peter Stormare, Ellen Degeneres m.m
Jag blir charmad direkt.och ärligt talat så är dom inte direkt en av alla som folk väljer som sexigast/snyggast i världen. Men jag ser det inte så. För mig är dom klockrena, perfekta och helt fantastiska. Charmtroll man bara vill äta upp. Dessa människor ja nämnde är öppna, sociala och har en stor dos humor. Älskar dom! I klass med deras personligheter söker ja..
Visa era djupa inre sidor. Öppna er. För jag är ute efter en som är lika öppen och positiv som jag. Man vart fan finns ni öppna humoristiska charmtroll?..



Högst upp på shoppinglistan..


Endless love?

Inga kommentarer: