måndag, juli 13, 2009

Björn Axén Style♥

Jag testade en ny produkt från Björn Axén Style. Den är likadan som den omtalade Dust it. Mattar ut och gör ett fett hår grymt snyggt. Dessutom blir de mer volym..Dröm produkt!!

Denna helgen har varit en fet-helg för mig. och jag testade den.
Så nu i veckan ska jag in och köpa den stora sprayburken. Luktar underbart och är perfekt för mig. Då mitt hår ALLTID är snyggast när de är fett. Jag tvättar mitt var 6e dag. Så det är är ett måste för mig.. Rätt billig me..170 kr. 70 för den lilla ja har som man kan ha i väskan.
I lördags var jag på fest hos Matilda. Det var super trevligt. Inga direkt fulla ..men det var bra med skrattattacker. Underbart! Gör ja gärna om! Vissa sov över där i villan och åt sen frukost. Mysigt som bara den!..Syrran kom sen och hämtade mig, jag hade ju stilletklackar o festkläder..och inget smink. Hade inte gärna velat vara på en buss så. TACK MANDIS♥
Såhär såg jag ut. Hade tyvärr inte kort på klänningen, Håret trivdes ja med hela kvällen:)
Igår var ja med Pepe drog och handlade lite gott. varsin 1/2 glass. jag provade Vitchoklad med krisp. Helt underbar! Pepe tog någon slags ben&jerrys. Mummsigt. Min slank ner imorrse. Mums! Vi kollade på en skit bra film igår..Kommer inte ihåg var den hette, men den var jätte bra..

Nu sitter ja och väntar på en person..Undra vad som händer ?
Pusss

Inga kommentarer: