onsdag, juli 01, 2009

fniss

Jag ska bara beratta varfor jag ar inne pa denna datan i lobbyn. Istallet for att ha min barbara. Joo, det ar namligen sa att nar man har den bar bara..Far man logga in med losen och anvandarnamn..Och efter de har man en timme att anvanda. Jag har markt att den borjar rakna ner lite olika. Ibland stangs den av nar ja tror att ja hade ca 3 min kvar. Inte sa kul. For en timmes internet gar de bara att kopa. Och de kanske inte behovs da.

Har pa den stationara sa ar de en nedrakningsgrej i hornet. Vill ja har mer tid. lagger ja i ett mynt, och tiden visar mig hur lange..Nackdelen har ar att ja inte kan lagga in bilder osv, samt anvanda skandinaviska bokstaver. Men jag far anda folja vardagen hemma och kunna skriva av mig. For mig ar de viktigast.:)

Jag hoppas ni har forstaelse for de. Kommer inte bli sa mkt bilder nu de sista dagarna. Ja kommer bara skriva:)..

Idag pa stranden sa filmade jag och tog kort med mobilen pa en liten valpis pa ca 5 v. Liiiten underbar sak som skulle bita och var lika stor som min fot. Min kamera har dott, och vill inte ladda alls. Sa ja far tager de ja haver helt enklt:)

Idag nar jag kom till stranden fick ja de harligaste valkomnandet EVER. En av strandmannen som har hand om solstolarna vinkade in mig, gav mig den harligaste kramen. Och sa..
- This girl(laaang vantan, tar mig in pa tavernan och vander mig mot gasterna)..Is FALIRAKIS best girl. She is swedish, she is brave, beautiful and caring(Nog for att ja alltid stadar efter mig, vinklar stolarna ja anvant pa ratt satt som ja satt dom gora, allt for att dom ska slippa fixa dom sen). Han kramar mig en en gang..sen sager han massa pa grekiska tar mig pa kinden och kramar igen. Som en liten tjej, kande jag mig som..en stolt tjej. Som nyss fatt berom av en UKNOWN greek grandfather. hahaha.

oj vad denna gor sig bra pa stranden..alskar den

1 kommentar:

Mamma sa...

Älskade Julia!
Jag håller med "the unknown greek grandfather" du är så modig,vacker och omhändertagande" Tänk va på pricken han sa hur du är!

Mammi