lördag, juli 11, 2009

Glader..=)

Jag ligger inne med världens värsta PMS..men idag vaknar jag glad som bara den-. Somnade kl 4 inatt.fastnade vid några filmer...så ja hann vara med mamma och pappa när dom drog till kroatien,. Härligt!! Fick ett mms nyss, då satt dom och tog en öl på en taverna vid havet. Är inte alls avis.. fniss.'

Idag blir en super rolig dag känner ja. Vid 19 ska ja va hemma hos Matilda som oxå fyllt 20. Hon ska ha lite party typ. Självklart är jag på, då jag inte heller firat min 20årsdag hihi. Det ska bli skit kul!! Så innan de är försent ska ja ner till eriksbergs centrum och inviga systembolaget.

Jag fick mig en liten deppis igår,då vädret sög,jag skrubbade av min bränna på handduken så den var helt brun och ja skulle bli ensamn ännu en vecka. Men jag känner att de inte är så jobbigt idag..Jag såg på vädret att redan på måmdsg slutar regnet och sen kommer sol på tisdag. Jipppi!!

Något jag saknar med min resa. De var dom svala eftermiddagrna man satte sig vi ett ställe under en palm och läste i en bra bok. Man kunde ibland ta ner ryggstödet och somna sådär avslappnat skönt till vågornas brus. Allt var så lugnt och skönt. Solen var inte så varm, det var en sval bris i luften som naturligt fick en avslappnad. Helt underbart. Saknar grekland..


Jag hoppas ni får en jättebra dag allihopa. Jag ska haa det iaf.
Imorgon ska jag till Härbär(hairbar) med älskade Pepe. Möla i oss en varm choklad och en chokladboll. Och fnissa lite som alltid...Sen ska ja sova hos han som gamla goda tiden..och fnissa hela natten. Världens underbaraste Pepe..Glad att ja har dig min vän..(L)

Sen på måndag ska ja vara me Jessica. Vi ska bo med varandra . Våra nära är bortresta hihi, så det ska bli mys!! Ja ska självklart ta kort på vad vi gör--=)

Kram på er!!!

Inga kommentarer: