lördag, juli 04, 2009

En underbar sista dag

Borjade med att ata typ 6 pankakor med smalt mjolkchoklad(as usual) och en go kopp te.
Sen gick ja till stranden. Sa hej till mina goa saljare. Dom som salde hast-turen till mig ar suuuper goa. Pratar varje dag..Ja lovade dom att ga forbi sen nar ja inte kommer tbx alls mer.

Nere vid stranden va de saaa skoont vader. Blaste och hade sig. men blandat med super varm temeratur sa blir de klockrent. Jag hade mkt pengar me mig sa ja satte mig och tog en lunch pa tavernan dar. En graddig himelsk carbonara med massa parmesan och champinjoner. Och en iste!! Ahh det var himelskt..saknat god mat!!

Nar ja satt dar i skuggan sa kom den lilla valpisen. Ja bar den upp till knat. Och gossa o pussa. Folk borjade ta kort pa mig och valpen..Han har sa sot..tar nog me han hem!! Ser ut som en blandning mellan, chihuahua, tax, pinscher, jackrussel..jaa allt. Hhaha. Skiiit sot och liten. Sa fort ja rorde mig bet han o hade dragkamp med min flippflopp. Ahh..mitt hjarta. Vad ja saknar hund i mitt liv :(

Jag brande mig pa ena sidan av fejset idag. Och harbotten. Latt hant en sadan dag. Ja trodde forst de gjorde ont i harbotten just for att ja haft uppsatt i 14 dagar. Da stramar de sa. Sa ja sket i att de mojligtvis kunde vara den starka solen.. haha. Julia!!!!!

Sa idag far ja plogas med ett varmt ansikte och ett knallrott ora.

Jag laaangtaar hem..men ja vill inte heeeeem..hundarna har gor att ja vill stanna!!

Pa vagen hem fran stranden sa ja hejda till saljar-paret. Ah goa manniskor!!! Och vinkade och slangpussade till beach gubbarna.
Kommer sakna dom...tror ja..hehe

Horde att de skulle regna nu nar ja kommer hem. Jahopp.. hehehhehehehe ash ja har en branna. Har ingen panik med sol direkt...

Puss pa er.

1 kommentar:

Mamma sa...

Hej Älskling!

Har percis kommit hem från Fårö, och inte kunnat läsa din blogg på
6 dagar!! jag har saknat den sååå mycket. Så nu läser jag allt jag missat. Längtar efter dig sååå mycket och kan knappast vänta tills det blir söndagem, då vi skall hämta dig på Landvetter:-). Karm vi ses om några timmar!

Mamma