onsdag, juli 15, 2009

Tidsfördriv..

VEM'
Vem är i rummet med dig? - Min undulat Guss(Döpt efter den tjocka musen i Askungen)=)
Vem pratade du senast i telefon med? - Jessica grannen ;)
Vems hus/lgh var du senast i? - Hmm, Jessicas hihi..
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? - Min moster tror jag..Jag är dålig på att säga, jag visar de hällre..
Vem önskar du att du var med nu? - Aliiiiiiiiice(Min ängel till hund) :(

VAR
Var är din telefon? - I mitt rum, jag är i köket..
Var är din mamma? - På en veckas semester med pappa i Kroatien
Var sover du? - I min MJUUUKA sköna sääng
Var fick du tag på tröjan du har på dig? - På ett stånd på manhattan..
Var i ditt rum är du? - Jag är i köket;)

VAD
Vad åt du senast? - Baguette från igår..
Vad drack du senast? - Vatten..
Vad är det för färg på dina byxor? - inga har bara trosor..
Vad är den närmaste saken som är blå? - GP tidning
Vad har du på fötterna? - Inget..
Vad är din favoritfärg? - INGEN ANING! Älskar allt!
Vad hör du just nu? - Min fågel vässar sin näbb och nyser.

NÄR
När var senaste gången du tände ett ljus? - Igårkväll som alltid..
När träffade du din pappa senast? - Lördag kl 04..
När duschade du senast? - För en timme sen..
När drack du alkohol senast? - Igår ;)

HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än tre minuter? - Jajjemen
Sovit i någon annans säng? - Ja
Hånglat på en bio? - Japp, hehe
Hånglat i skogen? - Ja
Sovit naken? - Ja
Kört över hastighetsgränsen? - Nej, hehe
Målat om ditt rum? - Jaa!!
Haft känslor för någon som inte känt det samma? - Ja tyvärr.. =(
Sovit i en säng med någon av samma kön? - Ja
Sett någon dö? - Ja, på djursjukhuset på TV, oj va ja grät.
Varit på ett plan? - Ja
Sovit till tre? - Kanske..
Älskar eller saknar du någon just nu? - Ja, herregud såklart!! Saknar MKT och älskar nog ännu mer!!

Inga kommentarer: