onsdag, juli 01, 2009

4 dagar kvar..

Inatt sov jag nog 4 timmar...Hade sadan huvudverk..och den gav sig inte..letade febrilt efter ibumetin som mamma hade packa ner..NAGONSTANS..Men den var GONE.,,tillslut..kl 05.30 hittade ja en..DA kunde ja somna..Innan dess hade ja blvit stord av fulla tjejer i koridoren..en man skrek SHUT UP sa hogt att ja holl pa att kissa ner mig...Da tillsut gav dom upp fnissandet..Thank god!

Dejten igar var super bra..satt vid poolen en timme och snacka.,Jaklar va intressant. Han sa att ja va grym..assa verkligen grym pa engelska..jag har den dar americanskan. Det var ju haarligt.

Pappa, mamma och Pia..ni behover inte oroa er..Jag har kontroll..:)

Jag farse vad jag gor ikvall. Blir nog pool snack igen. Mycket att prata om..Ja tyckte ja kunde ha lite sega arbetsforhallanden. Men han jobbar 8 till 22.30. i 6 mandare..sen ar han ledig...Shit..Hur gar de runt??

Jag maste dra nu..blir nog barbara en timme sen..se ya!!
\
PUSSSSSSS

Inga kommentarer: