tisdag, juni 30, 2009

Klia mig lite pa feddan..

Ah..tank om ja skulle gora det sa mkt som killarna kliar sig pa snoppen pa stranden??? Hela min dag gar at att sitta och "raka" glo pa en kille som helt utan vidare tvivel kliar sig, drar, lagger saken pa plats. Ja orkar inte. Fan tank om ja skulle klia lite mellan blygdlappen och dessutom lagga dom pa plats. Hade de varit najs?? Neee, exakt.
LAT GENITALIERNA VARA!!!!! SLuta ta dig frihet till de. Skaffat speedos da. Dar sitter den pa plats ska du veta(de har ja satt iaf, haha)

Jag har haft en super bra dag. Jag lag pa samma del av beachen vid min alskade strandvakt. Han ar sa charmig och artig sa det ar inte sant. runt 40 och inte speciellt snygg. Men han ar otroligt vanlig och gentlemanaktig. Det gillar vi.!!! Nu borjar dom intressera sig lite mer vakterna. Kommer fram och satter sig pa huk om ja solar baksidan. och pratar bara allmant. Inget flort, bara alldagligt. Alskar de. Fragar vad ja gor har ensamn osv. Berommer mig osv. Kommer vara dar varje dag tills ja aker. Sviker dom inte...Mina going greker.

Nu sitter jag och mejlar me min snygging grek. Farse vad som hander ikvall. Idag ar de varmt. Forsta ggn ja klagar pa varmen sen ja kom hit. Man marker val att de ar Juli nu snart. Varmen har stigit.. Usch. Ja la mig i havet forrut var femte sekund och flot. Sa skont att de inte ar sant.. Vattnet ar sa fint! Synd att de ar sa harda stenar bara. Helt mor i fotterna.
Kopte en fralla idag, enbart for pippifaglarna. Dom ar sa goa. Ger ifran sig ett lite pip som , hej, ja ar har, har du smulor??..Jag far hatblickar av vissa(fagelhatare) som inte tal att ja matar dom. Herregud vad gor dom sma sparvarna for skada? SKiter knapast ner dig..

Jag har en slags lycko-feeling i kroppen.. Mar jatte bra verkligen.. Saknar sverige en del.. Men samtidigt ar livet har sa enkelt. Okompliserat lixom.. Alla gor de dom vill. Alla ler, alla tar vara pa minuterna. Ingen klagar. Forutom tjejerna som ar 15 ar och har ton med smink vid poolen. Nar sminket forsvinner lite, hatar dom grekland.. Kanner igen mig. Sa var ja med. Osaker och gomd bakom sminket. Ja onskar varje morgon nar ja kommer ner till poolen att dom tatt steget att vara osminkad. Iaf bara mascara. Inte 3 lager foundation och ogonskugga. Ja onskar de sa val.. men de kanns sa langifran. Men ja forstar dom. Man ar forvirrad av sig sjalv i den aldern. Alskade tjejer.. Ni klarar de snart..tiden ger me sig:)

Idag ar ja pa kram humor. Vill bara krama vakterna, krama personalen som alltid ger mig ett valkomnande AKTA leende. Ja vill krama dom som ler mot mig sa fort ja ser pa dom. Det ar ren semesterlycka de. Alla ar glada.. inklusive mig.

Nu ska ja snart ata och jag ska traffa grekisen kl 22.30 typ. Da stanger hans butik. Spannande..Har ska de pratas!!!

Jag hoppas ni har de braaa dar hemma..och ja onskar sa att fler manniskor hade sin positiva syn pa livet istallet for att vara inne pa bloggar och klamma ur sig idiot-fakta. Ja onskar er OCKSA en bra dag. Oavsatt vad ni an skriver. Ni mar ju bara kasst inuti. Vilket ar synd..Jag hoppas ni mar bra snart..

Avundsjuka ar den basta komplimangen.

Puss pa er..Nu ska ja ata skit-mat. och dricka en drink tills min dejt slutar for dagen..wihoo

Inga kommentarer: