lördag, juni 27, 2009

skuggans dag


























Min dag har varit bra..läst o läst o läst o läst. Helt fast i min bok om Marley. En labrador..den som gick på bio med jennifer aniston tror ja de va. Boken är UNDERBAR. Skrattar, och gråter. Idag låg jag vid polen för första gången. Just för att ja vill åt skuggan hela dagen. De va skönt för min brända kropp. Därför ja såg så djääävulskt brun ut igår på de kortet. Idag ser ja mindre brun ut. Så det bllir pressa imon...Ja med solkydd såklart=)=) Noga med min kropp..

Idag var de grekiskt-tema. Och maten var de värsta ja ätit. Allt såg oätligt ut dessutom. Åt pommes och tzatsiki. Och baklava..kom upp på rummet sen..kände mig gravid..åt så mkt...hahaha. De syns. Magen vill vara med...
Vet ni? ALDRIG MER DILL. Dom har de pa allt.

Nu slutar snart internet..väntat så på att klippet från hästarna o hunden från igår skullee ladda. men den vill inte. Så ja får ta de någon annan dag. Fan..

Ja ska upp nu och ta ett skumbad..gjorde de häromdagen UNDERBART!!

Shoppat en väska och ett linne idag i stan. Aldrig mer. HATAR alla inkastare..uschuschuuusch..Allt som allt 300:- blev de iaf..som gjuuutet.
Hoppa ni har de suuuper bra och gottar er. Jag hoppas de e gott sen nar ja e hemma. :)
Puss pa er alla;)

1 kommentar:

Mamma sa...

Hej Gumman!

Idag har jag badat för första gången i Sverige. Jag och pappa var på vårt favoritställe, Hönö hästen, det var jätteklart vatten, man såg ända ner till botten men det hade nog varit födselnatt för rödmaneter, det var mängder av dem stora som femkronor, så söta men så brännfarliga! så det fick bli snabba dopp, 18 grader var det!!

I dag hände något roligt:-) jag skulle tvätta bilen i en sån där biltvätt (det brukar ju vara pappa som gör det) men nu var det min tud att lära mig, tycket jag, pappa var däremot lite tveksam. Det var tur att du inte var med du hade skrattat ihjäl dig. Jag får berätta mer i detalj när du kommer hem vad som hände, men jag kan säga så mycket att den stoppade och pappa fick kalla på en servicekille som fick hjälpa till. Under dagen på Hönö kom jag att tänka på detta lite då och då och började skratta så jag grät, pappa med Hi hi.....

Go natt nu skall jag lägga mig, sov sött du med, kvällskram mamma