tisdag, juni 16, 2009

Godmorgon soliga dag!

Morgonens låt..Underbara Miley!
Jag har sjukanmält mig hela veckan. Vågar inte riskera att åka på allt annat som finns på dagis.!
Mamma kom in nu imorsse och var orolig. Vilket jag förstår. Jag reser ju om 5 dagar. Det kan försämras väldigt snabbt. Speciellt lungerna. Men idag är det inte lika tungt i lungerna. Så jag väntar med ett besök hos farbror doktor.
Vaknade och känner sådan lycka. Solen silar in på mig genom gardinerna. Helt underbart.
Njut av solen nu gott folk. Den försvinner innan midsommar ändå. =)
Jag har ett pirr i kroppen angående allt kul som händer mig nu de närmaste dagarna. Ullared, Marstrands midsommarfirande med blommor i håret, och sist men INTE minst. men efter längtade RESA. Jag dör snart av nervositet!!!! Bara att bli lämnad på flyplatsen kl 05 är pirrigt...Första ggn jag är där ensam.
Kommer sakna familjen så(Inklusive Pepe såklart)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är så PMS-ig så jag ligger här och lipar nu.
Ge dig Julia. Sluta mesa!!! Hur fan ska du kunna bli AuPair?? :P
Jag slog på nyheterna när jaa vaknade förrut. Då sa dom att en kille på motorcykel hade omkommit i en krock. Då slog det mig. KEITH!!!!!!! Och som jag ärså började ja gråta.
Han har alltid sagt att han kommer dö av att åka hoj. För hastigheten är så go men livsfarlig.(vettig va;)?)
Jag har skickat sms, och väntar spänt på svar av honom. Jobbigt..
Nu ska jag fortsätta kolla på Tv=)

Inga kommentarer: