söndag, juni 28, 2009

Jävlar va ja fick till det..

Bild 1:
Jag kom upp från stranden, kollar på mitt hår, och dör. Första gången de varit fint effter en heldag på beachen..Sorry för handen på tittsen, den är genomskinlig..o så kul ska vi inte ha..
Bild 2:
Ja skulle bara ta kort på när ja kollade ut genom fönstret. Men kameran tilltade neråt i sista sekund. När ja kollar på kameran. Höll ja på o dö. ALDRIG i hela mitt liv skulle ja tro att ja skulle va snygg på kort bakifrån. Men jo, det var ja banneimig. Blev så stollt så den åker bannemig upp här. Sorry mamma..men för att knappt träna något..ser min rumpa rätt bra ut ;)

Ser nästan proffsigt ut. =)
Jag har haft en underbar dag idag. heelt klockrent väder. Kokhett med svalvind...
Började dock min morgon med att brutalt mörda en kackerlacks-jävel. USCH..ja rööös. Den klättarade på gardinen. Lika stor som en tumme. Ville bara spy!!!
Ja tog en flippflopp och drämde flera ggr mot gardinen. När den trillade ner så lät de så mkt att ja trodde det var något annat som trilla ner. jäkla fetto.
Den levde då, men inte länge till. Mosade den totalt och dessutom spottade på den...Sorry..men man går inte in i mitt revir på morgonen. Då blir de bonk..
När ja kom upp igen på eftermiddagen hade städerskan tatt hand om jäkeln. ;)
Det får räcka för idag gott folk. Puss på er..
Ps. Ja har trottsat med att ätit med korta shorts och genomskinligt linne varje dag. även om de står me stor skyllt. Var vänliga att skyla era kroppar och respektera religionen...No way, tänker ja..Och går stollt in ;)..Jag tar min mat själv, värre hade varit om ja fick den serverad. Då hade ja inte vågat trottsa...mohahaha. Ds

5 kommentarer:

Anonym sa...

förlåt LILLA gumman, men din rump bild va ingen höjdare å spec inte när du skriver att du råka tappa kameran...den ligger ju på sängen en bra bit ifrån??? coolare om du bara lagt ut den å sen skippat snacket

Betraktaren sa...

"Då blir det Bonk" HaHa, underbar kommentar gumman. Papa

Maja sa...

varför hater? personen kanske bara mena att du inte skulle skrivit så mkt i all välmening? att det inte låter så självcentrerat...ha en fortsatt bra dag! Maja

Julia Hagman 22 år sa...

Haha men gud vad har ja for lasare!!? En som inte vagar sta for sitt namn och dessutom klamer ur sig en sjukt kaxig komentar..sen en som kannar att hon maste forsvara den stackars hatern som sakert mar jatte daligt over allt som livet har att ge. Tex, min rumpbild :) Ge er nu. Be happy!!..Sluta deppa over en rumpbild...hahahaha Sluta va inne pa bloggar for att hata. ALSKA istallet!!!

Tess sa...

Grymt snygga bilder. Räknar in mig som avundsjuk fast jag lämnar ut mitt namn och skriver nått snällt :p
Orka lägga sånna komentarer. Stop ze whining!