torsdag, juni 25, 2009

Knepigt..(forlot for bokstaverna)

Ar pa den stationara datan nu i lobbyn..Blev sa idag,.
Mitt pa dagen idag sa kom de en skur. Ingen liten haller!!!! osde ner! Ja var dyngsur i kladerna och ringde mamma. Det har aldrig hant pa vara semestrar att de regnar. aldrig! HAHA. Saklart de hander mig!..FUCK..

Mamma sa att de enda var bra for kroppen att vila fran solen lite..Vilket var sant..;) Taaaaank positivt julia...det bordar sig gott till slut..

Jag vaknade pa daligt humor idag..Sovit saaa kasst!! Horde 3 skit hoga smallar igar..eftersom ja med stor sannorlikhet arvt mammas TANKAR-SIDA. Sa borjade jag spana pa allt.. Var de terrordad? Var de brak mellan engelsmannen?? Ja va ju naken, tank om dom kom in i mitt rum!! Va skulle ja gora da?? Ja lag o vantade o vantade pa fler "skottljud"..Men de kom inget. Men ja dromde ju rena mardrommarna hela natten..Typiskt...Slutade med att ja somnade med BBC Worldnews pa..mitt favoprogram (NOT). ..

Jag gick en shoppingrunda idag..pa ca 10 min..Sen var de over..ogonen ran, och framforallt snoken..Oj vad snoret ran..fasiken. Ja fick kopt ett par skor, helt ok. 9 euro.. Alltid nogot. Jag ar sa trott pa att greker ska prata med en. Men dom forstar mig ju inte.
Far ta de pa deras niva lixom.

- Hi, can i help u?
-No thnks, just looking around.
- What!?
- I will first se if i like something.:)
- Sorry? what?
- I...look..mabye like..and buy..ok?

Ooooch dar forsvan min traning av englska spraket...Herregud..
Samma med greken pa strandens taverna.

- Ladyy, why u going home earlyy??
- Its lunchtime.. Coming back later.(pekar pa Allinclusivebandet)
- huh?
- Nevermind..(latstas fa brottom)

Varfor prata nar du anda inte kan fortsatta conversationen..??:)

Jag hoppas pa soliigt hela dagen imon...Vattnet har ar sa underbart!!..Idag kom den svarta hunden springandes i rena rejset pa stranden..Oronen bara fladdra och han sprang fram till alla barn som gravde " Kan ja hjalpa?, Vad gor ni, har ni nagot till mig??"
Han ar lite skum..vagar inte klappa honom. Men han ar ju bara for goo.
Han hittade en boll. Och oj vad han lekte..Han borjade genast att leta ett stalle att spara den pa..vardefull vettni ;)

Jag hoppas ni har de gott i vadret..Jag har de iaf...Lite trott pa grekisk mat bara(hahahah) Bara 10 dar kvar..hahaha..sta ut for gudsskull...jullanbullan..
Pusssssss

2 kommentarer:

Mamma sa...

Go kväll!

Ja, det där med att öva engelskan i Grekland kan man nog glömma! Du får köra hela registret grekiska istället. Kalimera, kalispera och kalinichta, det är de ända jag kan, men det kommer man långt med.Hoppas du får bättre väder i morgon, det blir det säkert! Jag längtar att bada!!!!!! hoppas jag kan ta ett dopp på lördag,om det är fint väder då förstås?? det vet man ju aldrig i det här landet! Hoppasn nu ser jag att jag missat premiären på mitt favoprogram, "sommar med Ernst" hmmmmmmmm.

Vi hörs i morgon, längtar redan efter din kvällsrapport.

Mamsen

Amanda sa...

Hej systra mi :)
hoppas du har det bra där borta? här är det varmt men jag kan tänka mig att du har det "lite" varmare och skönare än oss.
Tänker på dig varje dag och saknar dig nått enormt.
Jag kollade precis på dina hundklipp som du har lagt in här på din blogg i maj tror jag det va, på dobermannen och den lilla hunden hehe gud vad jag skrattade hahaha!!!!!! :D dom är ju underbara!
nu ska jag gå in och kolla på mera hundklipp :)
Älskar dig! Är så stolt över dig, du är så stark som klarar detta!


massa massa pussar och kramar mandis