måndag, juni 29, 2009

ojojoj!

Fatt mig en grekisk snygging till flort(med klockren engelska, hor och hapna). Gar forbi hans butik varje dag flera ggr, och han sager alltid hej och ar super trevlig. Och SNYGG!! Herregud. Far se om ja vagar mig ut med honom(vilket han vill). Far gilla laget lite..och kanna efter hur han ar..

Blev nyss van me han pa facebook. Sa kolla in han. :)

Har regnade de nyss. Satt under parasollet och kollade nar en tjej hade lektion i surfing. Haha Vilket talamod. De krop i kroppen pa mig. Ja hade aldrig klarat de. Vinden va inte sa stark och vadret va inte de basta. Men hon var superglad och go mot alla. Sa det var en frojd att folja.

Brevid mig ida satte de sig en tysk (wierd)ensam kille. Han sma log sadar lojligt fult. Tillslut borjar han prata...tyska..Im swedish.. far ja ut mig, och kolalr lite argt pa han. AHa...sa flinar han annu mesigare. Sa fort ja vred mig, eller ens rorde en fena sa for hans huvud at mitt hall...Helt besatt.. Gisse namn!!!! Sa jakla jobbigt...Ja som hade hittat en sadan bra plats pa beachen..vid duschen dessutom. Han ska inte va dar imon..sa ar de bara. Maste planera en plan!!!

En katt vid grekensbutik har fatt bebisar..ja smalter!! Sa sota. Dom bara hanger i tuttarna pa henne. Ah, djuren gor helt klart min semester(och snygga bruna greker saklart) ;) Vadret ar inte helt pa min sida. Men ja ska inte deppa. Detta gar sa bra sa!! :):):) 6 dagar kvar, sen ar ja hemma och har slaktkalas dagen efter. 20 bast blir man..det ska firas..(firar aldrig annars)..

Jag hoppas ni har de gottitt i varmen, och slipper regn hihi.
\\Pusssssssssssssssssss

Inga kommentarer: