fredag, juni 26, 2009

9 days left..

Haft en suuuperduper bra dag!! Bränt mig dock vilket ni ser på bilderna där nere. Ja är kräftans stjärntecken och de passar mig verkligen idag ;)

I eftermiddags bokade jag en ridtur. En bil kom och hämtade mig. Smidigt och bra för en alone-traveler. inne i bilen satt de goa hästtjejer som berömde mig för presic allt. Naglarna, färgen, håret, ögonen. Sötingar. På videon syns dom lite. är la i 15års åldern. Jag fick en underbar häst. Men de som gjore min dag idagö. Var valparna!!!!! ååh vad ja fick pussas och gossa. Hästarna är ju en kärlek i sig. men hundar är ju förkärleken!!..mmm!!

Köpte även en tunika..Fin till stranden och på fest. Ja älskar glitter o fladdrigt..så detta va dom gjutet.








9 dagar kvar..hur ska ja se ut sen?










Valpen eller unghunden va med hela vägen vi red. 1.5 timme. Han sprang o zickzackade mellan hästarna. rena autoban-hunden. Han kunde trafiken han ;) Hur go som hälst. Ari hette han. Sen hel svarta med helt underbart skeva öron vet ja inte vad han hette. men han tog världsrekord
i söthet...Den vita hästen var min. =) Vi var 3 stycken turiister. Och 2 grekiskor.. Mysigt..men absolut inte värt 300:-. Ingen trav, galopp, bara gå gå gå..och dessutom brevid stranden. Inte gå sådär hrligt i vattnet som jag hade trott..Så de va synd..Men va grym man känner sig. Första ensamna utflyckten avklarad!!!


(Videon han inte ladda upp sa den kommer imon;) )

1 kommentar:

Moster pia sa...

Har du inte sunblock med dig... för om du är så brun nu och 9 dagar kvar så vet inte jag. Tunikan var bara DU.

Åhh, Julia du skall vara nåt djävulskt stolt !!

God Natt och ha en bra dag imorgon
puss moster Pia