måndag, juni 08, 2009

No job-day

Har väntat hela morgonen. Vid mobilen... Men nope, blev inte utkallad på Dutty ;) haha.
Här är en bild på mig från mitt förra jobb. , saknar mitt förra jobb och mina kollegor. Och BARNEN. Det var en slags trygghet att vara på samma ställe. Samma rutin, samma barn samma namn. Underbart jämfört me de jag gör idag. Läser ni detta tjejer. Ja saknar er!!!
Igår var det övningskörnings-söndag as usual. Det gick skit, typiskt när syrran va med. Hon skrek Braaa Juliaa!!!! weehooo, du växlade till tvåan!!! Hahahaha hon har missat vad ja kan helt. Kan ju faktiskt växla upp o ner med alla. =) Det var kul iaf..Ja skulle träna ännu en start i uppförsbacke. Förra gången gick bra, men denna gången va de så jäkla brant backe så ja kunde inte alls fatta hur mkt gas ja skulle lägga in. Den dog hela tiden. Stackars bilen..!! Jag tappade humöret helt tillslut..Finns ju inget värre än att aldrig lyckas..
Igår spenderade jag dagen i sängen oxå. Jag funderade och funderade på vad ja ska ha för planer. Pepe säger till mig att sluta planera. Att leva i nuet. Men ja måste ha en plan nu. För ja kanske måste börja spara pengar redan nu.
Har bestämt mig för att det blir en resa. För ja kan inte Au paira eftersom ja måsta va hemma när jag får en tid till plastikkirurgen för kinden. Och förhoppningsvis får jag en tid förr operation.. Får ju ta det ja får..Och då måste ja va hemma..
Jag funderar på New York, eller typ Maldiverna/Mauritsius i vinter. Får ju passa på när ja bor hemma. På 4 mån har jag pengar till de. Hääärligt! Så min plan för hösten/vintern är att fortsätta jobba som vikarie. Jag har ju något bra att jobba för!!;)
Ska fortsätta kolla på tv nu...Pusss på er godingar!!!

Inga kommentarer: