onsdag, juni 17, 2009

Du..

Du som gör detta..dig vill jag göra likadant mot..
Du ska få hänga där, med en krok igenom dig. Jag ska låta hajarna bita dig. jag ska dra upp dig. Vänta tills flera hajjar är där, jag ska sakta men säkert ta ner dig i det blodrödavattnet igen. Låta hajarna slita dig i stycken och ja ska se på..

Jag skulle njutit så av att se dig dö..ditt jävla svin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blir så jäävla förbannad på detta jag hört om nyligen. Att idioter till människor gör detta med HUNDAR. Människans såkallade bästa vän. Lockar hajar me dom och sedan låter dom äta på hundarna. För att få tag i hajjarnas fenor ..efter tortyren släpps hajjarna ner i vattnet igen utan fenor och det blir en säker död för dom.
Hade jag fått möjligheten att få döda denna personen hade jag gjort de.. Ja hade tatt straffet!!!!!
Ja skämms allt oftare för att vara människa.

Inga kommentarer: