söndag, juni 14, 2009

Sjuker...

Idag har lilla Zoe och en liten Alexander varit här och pappa har fotat dom. Ska visa dom bilderna när jag får. Sååååå FINA!! Pappa är en grym fotograf!!!!!

Vi har grillat och jag har lekt massor med min krulltott Zoe. Åååhh vad underbar hon är!

Är lite sjuk känner jag... Hoppas inte de blir värre. På Torsdag är det nämligen ULLARED som gäller med min Jesssica. Och sen midsommar på Marstrands camping med mamma och pappa och deras vänner.
Blir en lugn helg. Eftersom jag reser på söndagen där vill jag inte vara bakis/trött/slö. Vill vara taggad =) Måste ha hjärnan på topp då jag reser själv. Dessutom tycker jag flygplan är läskiga och jag får helt enkelt hitta mitt lugn/trygghet i mig själv den dagen. Vilket jag tror jag fixar ;)

Jag skulle bakat idag med min granne Mattias, men jag är sjuk och har mensverk. Så jag fick skjuta upp det. Tråååkigt Jag ville baka ju. När han flyttade hit till mitt område så sa jag att jag skulle bjuda på saft och kaka. Det var fleeera fleera månadersen han flyttade in. Så ja skämms. klart han ska få bakat av mig ;) även om ja inte kan mohahahah.

Jag väcktes idag av ett sms från min gamla underbara lärare från gymnasiet. Charlotte! Hon ville att ja skulle kolla i tidningen vid födelseannonserna. Jag sprang till tidningen och där, där var han. Sebastian!!!! Stod jätte fint om honom. Han är nämligen ett regnbågsbarn. Han har två mammor. Och Charlotts nära vän Daniel(oxå homosexuell) är pappan. Jag grät den dagen hon sa att hon var gravid. Det är något av de finaste jag vet. Att gå sin egna väg, oavsätt motstånd och skitsnack. Ni är grymmaa!!!!! Jag hoppas jag får se dom snart, bor ju här i mitt hood. =)

Jag hoppas ni haft en super helg!! Kram på er!!!

Inga kommentarer: