lördag, juni 13, 2009

Härliga lördag!!!

Jag skulle skrivit mer igårmorse, men såg att ja kollat fel på klockan. Så ja fick avsluta. Jag skulle säga att jag var pigg vid kl 06, men sen vid 7 var jag döende trött. heheh. Vilket bilden visar :P. Och det höll i sig hela dagen. Var som en zoombie.

Det ösregnade hela dagen. Vi var ute med barnen på eftermiddagen. Det ösregnade. Men vi lekte med maskar och geggade med lera. Vilket var kul..=)

Vid 16 tiden slutade jag och pappa kom och hämtade mig. Vi drog till Media Markt och jag fick en förtidigt 20års present. En kamera!!!!! Helt underbar är den!
Massa bra finesser, 10.2 pixlar, enkel och snygg matt svart!
Oj vad jag ska ta kort och filma på resan!!!

Jag har inte fått tbx min skatt. Vilket jag är helt beroende på att få. Pepe sa till mig att jag var tvungen att välja ett konto så dom vet vad jag ska få mina pengar inskickade. Det har jag inte gjort. Då jag inte hade någon aning om de. Det var min första deklaration så jag var lite vilsen. Jag får då förmodligen mina pengar i augusti.FAN!
Som tur var kan mamma och pappa lägga ut pengar till mig. TACK!!
Men gud vad tråkigt att låna peengar. Jag hatar de, gör de aldrig!

Idag ska jag bara vara hemma. Mensverk och lättirriterad. ;)
Här kommer mina favolåtar just nu. Lady Gaga i sitt bästa jag!
Spela denna på en klubb och jag flyger upp utan tvekan!!!

Ha en underbar lördag!!!! Kram!!

Inga kommentarer: