torsdag, juni 18, 2009

what a day!!

Kl 05.00 ringde klockan. Då hade ja knappt sovit 5 timmar, hade varit vaken sen 03.00. Och vänt o vrida på mig. Missbrukat halstabletter. Men vid kl 06 var jag nere hos Jessica. Gossade lite med tissetatten Gandalf och sen drog vi och hämtade en av jessicas kollegor. Och i ösregnet åkte vi till Ullared. Jag satt tyst. Kunde knappt prata överhuvudtaget.Vilket är ovanligt. Min käft brukar gå i ett! Jessica fnisade till och tyckte hela situationen med mig var rolig. hahah
Hade med mig te i en termos. Det var min räddning!!! Fan vad härligt med massa honung!!
Vid 8 ungefär var vi framme. Helt lugnt och skönt. Strosade för oss själva och shoppade=)
1000:- slösde jag. På nödvändigheter. Jessica hade 4 dubbel summa ;) hahahah. Hääärligt.

Jag mår välldigt dåligt om jag skall vara ärlig. Så det blir ingen Marstrand för mig. Ska va hemma i min säng. Här hemma ska syrran va med massa people. Grilla och mysa..Så ja ska få lite grillat. mums!! Men lite ska ja allt umgås=)=) Kommer inte kunna hålla mig, så goa vänner som som hon har!

Jag hoppas så innerligt att ja vaknar bättre imorgon. Men dessvärre tror jag att jag är värre. Blir kanske bättre på lördag.*hoppas hoppas hooopppaaas*

Men annars är ja glad ;) Förväntansfull för resan=)=)=)=)=)=)=)=)

Ska fortsätta kolla på töntarnastöntar GRANNFEJDEN. Stackarna vilka mesar...

Inga kommentarer: