tisdag, juni 09, 2009

Ja waitar och waitar..

Mobilen ligger död.. va är detta? Shit..

Min fågel har parat sig hela morgonen med sin lilla plinga som hänger i några ringar. Han är helt tokig. Ja brukar skrika " men sluuuuta, snusko!!!" " Ja vill inte seee "
Hehe , men men naturen måste ju få fortsätta ha sina rutiner även om dom är i bur, right?
Ne han är gullig han, jag och pappa listade ut att han säkert är en 6 år gammal. Lille snutten börjar bli gammal. Men han beter sig som Hugh Heffner. Fåglarna Hugh Heffner!
Alla leksaker han har i buren är hans fruar, dom ska paras!!! Allt som rör sig, hahhahahhaha.

Jag har roat mig ibland med att stoppa in en pinne/penna och peta på honom mitt i en av hans hundra "akter". Då flyger han upp på pinnen och kollar på mig helt chockad " Var det där nödvändigt?!" ..Om blickar kunde döda..;)

Igår ställe jag mig på vågen för skojskull. Aldrig gått upp i vikt. Men efter min vistelse i Linné så har ja gått upp 2,5 kg!!!! Jag som tyckte min tuttar hade växt så. Alla bhar är för små. Men nu förstår ja. Det är rent fett! najs!
Så idag ska jag till gymmet efter min jour till kl 9.
Har en veckas gratis träning på Sportlife som jag skall ta ut. Det blir bandet för hela slanten! Ska sätta bandet på högsta speed. Springa tills det smakarblod(Vilket blir efter 5 min) ;) hahahahahaha

Jag hoppas ni får en super bra dag i solen. Kram på er!!

Keri Hilsonoch Ne-yo! Ignorera all skit rap så är de grymt;)

Inga kommentarer: