måndag, juni 01, 2009

Tatt ledigt hela veckan

Har 3 läkarbesök denna veckan och en studentmottagning..Mickisen ska springa uuut! Så ja hade en dag ja kunde jobba...vilket hade varit idag. Så ja tog ledigt hela veckan.=)

Skönt, men ändå inte..
Tisdag - Brånemarkskliniken för att kolla till tanden igen
Onsdag - Elvans Tandläkare(Min tandhygienist i Eriksberg) Ska slipa till lite tänder..
Torsdag - Käkkirurgen och prata lite..
Fredag - Mickans utspring och mottagning. Dagen efter åker hon till USA 3 mån :(

Det blir en spänannde veckan..men det kan även bli katastrof. Specielt på Torsdag. Är så nervös att ja knappt kan prata om de.. Jag har nämligen snett skellet i hela ansiktet, de har kommit me åren. Kinderna är olika stora, kindbenen sitter på olika höjder osv. Jag har välldigt stort problem me detta. Jag har grymt jobbiga psykiska problem.. Vill knappt vistas ute bland folk osv..tar aldrig kort på den sidan där problemet syns mest och jag undviker att visa den sidan helt enkelt.
Jag kommer ihåg en gång i högstadiet. När jag satt i matsalen och skulle börja äta, då kommer en killkompis fram och skrattar och säger " Vad söt du ser ut gumman, är du så hungrig?!" Så visar han genom att han ser uppblåst ut i munnen. Ni vet blåser upp kinderna som om ja hade massa mat i munnen. ...Då börjde mina tankar..
Jag hade ingen mat i munnen utan det såg ut som de..

Först nu har ja sakt hjälp för detta. Kollat upp varför. Är de för alla tandställningar ja haft eller vad kan de bero på? Varför är ena kinden gigantisk?(enligt mig)
Min Käkkirurg sa till mig att detta kan bero på trauma eller ett slag mot huvudet som liten. Vad jag vet så är de inget slag jag fått..utan de kan mer bero på trauma i mitt fall. Alla mina operationer för Läpp och käkspalt. Dom har varit extreemt jobbiga ibland. Men hur kan ett skellett börja växa fel på grund av det? Det är min fråga. Kroppen är ett underligt fenomen.

Nu ska ja tillbax till honom. Nu har han prata om mig på den årliga Plastikkonferansen med alla sveriges plastikkirurger och tatt upp mitt problem. Spännande...men läskigt. Jag är rädd.. tänk om inget går att göra? Då blir jag knäckt..

Nog pratat om de..

Imorgon lämnar jag katterna och flyttar hem igen,,,Kommer sakna dom!:( Men saknar min pippifågel hemma..

i September ska Jag, jessica(grannen) och några mer på Chippendales. HAHAHHAHAHA Strippteaaas. Rad 3 har vi. Herreguud vad kul de kommer bli.. haha. Ja ska filma! ;)
https://www.chippendales.com/boutique/home.php
http://www.chippendales.com/the_show/index.php
Tycker egentligen strippor är osexiga, men vem vet, detta kanske är najs! ;)

Pusss

Inga kommentarer: