torsdag, juni 11, 2009

Helvetteeeeesss

jäävlaa skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!!


Var peppad som fan till träningen, idag var det Stationstränings/Medel jympa på schemat. Verkade kul.
Medel jympa är de jag tränar varje gång och det passar mig. Så detta såg jag fram emot.
Stationer, ah det säger sig själv. Man roterar runt..

När jag kommer in är det 80% MÄN. jag är van att de är tanter, damer med cocacolabottnar till brills,gäddhäng och skumpande bh-lösa bröst som är på mina pass. Men detta va något nytt. Alla var vältränade, ingen mage så långt ögat kunde nå. Där stod jag. Yngst av alla, femininast av alla och definitivt gruppens otränade svarta får. men jag kämpade. 90 min skulle detta passet va. Gött tänkte jag.
30 minuter klarade jag!!!!!!!!! Sen höll inte benen mig, dom bara vek sig. Mjölksyran var olidlig, stationerna var löjligt intensiva. Vart tog medelpasset vägen.??? Detta var INTE i min klass. Rena bootcampen...Ja skämdes så. Man roterade efter ett tag på stationerna. Då var de sånna gummi rep man står på med handtag. Jag tog första bästa. Ja förstod inte hur alla kunde få upp den till brösten. Min gick underbrösten(knapp det) och då tog jag i allt vad jag hade!!!
I slutet säger han till mig. Den grå är den tyngsta. TACK..lite försent..

Jag var så förbannad för i varje övning klarade jag av 5 av 20 , sen satte jag mig. jag orkade inte. Så jag tog mitt pickochpack och drog. illröd i ansikte. Snäppet närmre blå faktiskt.. Med darriga ben som vek sig i varje steg och med en bekymrad min i ansiktet promenerade jag hem . Aldrig mer det passet skrek det i min hjärna. Jag kör på min jympa. Den är såppas svår så jag lägger av då och då på övningarna men där gör jag iaf 19 av 25 i alla övningar. Roligare att ha ett mål som är närmre att lyckas uppnå, right?

Tack Gud, för svarta träningskläder.


Kvällens aggro låt. Passar bra idag..


Dagen har varit bra föör övrigt. är lite grinig nu bara. Har jobbat en kort dag. Dom ville ha tbx mig imon. härligt!
Vad ska man göra i helgen? När ska jaag få min skatt? Har 4.50:- på kontot.
Hoppas ni får en bra kväll goingar!!
Pusssspusss

Inga kommentarer: