tisdag, juni 23, 2009

Bööörn mother fucker,, bööörn

Jag hade en lite incident igår, en kackerlacka hade invaderat mitt rum på andra våningen. Ringde i PANIK till pappa, dom bara skratta. nu får du allt ordna det själv, sa pappa;). Happ, ner sprang ja till närmaste städtant som inte kunde engelska. Men hon for upp(lite motvilligt) med en kvast och en underbar burk med namnet "Bug killer" Weeey! Hon bombade mitt rum me det, och ja skulle vänta 5-10 minutes sa hon och pekade på insekten på burken och gjorde en grimage som fick mig skratta. Hon skulle se död ut. hahah. Vilket hon gjorde redan innan hon grimagerade. Förlåt men hon va likblek, snäppet närmre grön och tandlös. Lilla söta tanta.. ;)

När ja kom upp på rummet, låg stackars kackerlackan där, döende. ja gjorde slut på hans lidande med min spegel. SMACK!! och oj vad det lät. Deras skal är inte mjuk direkt. Usssch!! Han ligger fortfarande kvar.
Poor thing!

Idag på stranden höll jag på att DÖ av irritation. Mina solstolsgrannar var 2 kärlekspar. Varav de två tjejerna skulle promt ligga toppless. Lungt för min del. Så länge man håller sig borta från smek, lek och bad topless. DÅ äcklas jag. Killarna låg och ordagrant LEKTE med tjejernas bröstvårtor. ALLA på stranden kollade. Killarna smörjde in hela deras kroppar. Inklusive tittsen. Hallå? Har ni skaffat er multihandikappade kvinnor? Ja blir så irriterad..och framför allt ÄCKLAD.. Så fruktansvärt oatraktivt från båda könen..Holländare alltså..*skakar på huvudet*

Lite bilder från idag,, Ett par brända ben/skinkor...Aj!

Mot beachen..

FAN FAN FAN! Att ni har fint väder, hahahha. Ja som vill att ni ska ha regn.
MEN ja får la hoppas på att palmer, fria drinkar och kristallklart vatten ..och dessutom getingfria dagar är bättre än sverige just nu.. hehe.
Pappa, ja har världens goaste hund som kommer o går till resturangen vid stranden. En typ Vorsther aktig, typ svart. ägaren springer ut så fort han ser honom och ger honom vatten. Sen däckar han i skuggan och sover hela dagen. Kommer den imon ska ja filma =) Underbara hund!!!!


1 kommentar:

Mamma sa...

Hej Gumman!

Pappa är inne på Avenyn och ser på storbilds TV, det är fotboll, Serbien-Sverige. Jag och Amanda satt vid bryggan och åt räkor och drack vitt vin i stället för att titta på Tv. Alen är i Malmö och ser på matchen med killgänget, va kul dom har! nu ska jag se på Allsång på Skansen och sjunga "Stockholm i mitt hjärta! så grannarna hör hi hi....

Vi hörs i morgon

Kram Mamma