tisdag, juni 02, 2009

Hemma!

I mitt underbara Eriksberg!!!!! Saknat de så. Bilden är tagen i helgen då det var alldeles stilla och kokande hett när ja skulle ta färjan tillbaks till linné, hade varit och grillat hos mamma... Åh vad ja älskar att bo här. Kommer aldrig vilja flytta hemmifrån(mohaha)
Har haft en underbar tid som kattvakt i Linné. MEN jag får spader bara av att kolla ut genom fönstren. Massa folk, massa bilar, stressade människor. Här är det super lugnt, rogivande syn ur varje fönster. Avslappnade människor som bara strosar runt. Ingen stress så långt ögat kan nå.
Hade aldrig velat bo i stan. Ja vill ha lugn när ja kommer hem..
Jag gillade verkligen att ha nära hem till stan efter man varit ute i stan på natten. Kom hem super snabbt. Så de finns bra saker me att bo i city me ;).

Jag ska till nagel-tjejen imon. Ska fixa mina nails. Sköönt!!!! Ser förjävlit ut nu..

Ska fortsätta kolla på tv nu=)
Pusss

Inga kommentarer: