lördag, juni 20, 2009

Nu försvinner jag in i dimman

mot nervositetens sömn!!!

Jag ska upp vid 04 typ..och darra mig fram till bilen och bli körd till landvetter. Helvette vad nervöst!!!

Allt är med tror ja...alltid något man glömmer. Men det verkar vara bra packat denna gången..

Nästa gång jag skriver kommer jag vara i Grekland. Förhoppningsvis en nöjd Julia.

Jag har sparat pengar så att de ska räcka till internet varje dag. Så ja kommer va inne på msn o bloggen o fejsan ;)..Glöm inte att kolla in bloggen. SKa försöka mig på videoblogg där nere bland grekerna och engelsmännen samt alla syrsor...Trevligt.

Wish me good luck!! Hoppas inte mitt plan försvinner. ;) Novair 365 heter mitt plan tror ja.. mohahahhaha

Älskar er alla! Ni är underbara!!!!

Nu stänger ja av min minilappis..Pusss

1 kommentar:

Tess sa...

Galet jag kom hem från Rhodos den 22-de :O