onsdag, juni 10, 2009

Jag är ingen sån tjej

Inget jobb idag heller.

Kollat på DrPhil(Dr PILL) nu. Gud vad har han gjort med tänderna? Dom är så vita så ja ser bara dom i ansiktet. haha.Ja ÄLSKAR vita tänder, men det finns en gräns.. Nu när dom visade slutet så filmar dom folk i publiken, och man ser så tydligtatt dom ser sig själva i en skärm. Dom blir skit nervösa och klappar i otakt och de rycker i läpparna på dom. Hahah Det är därför jag vägrar vara med i tv.

Jag fick nämligen ett samtal förra veckan om ja ville ställa upp i en svenska version av Momma´s Boys. Har ni sätt det amerikanska programet på kanal5?
Det handlar om 3 killar som ska hitta en flickvän/fästmö. Dom har dessutom sina mammor som bor i huset med tjejerna. Ja hatar detta programet då mammorna beter sig som upproriska tonåringar!!!
Detta programet skulle sändas av Tv4 och skulle vara mer i stil med Bonde Söker Fru och Ensam Mamma Söker. Så det blir inte lika rått som kanal 5.
Men jag tackade nej iaf...Jag vill inte dejta i TV!! Hell NO!

Nu ska jag äta frukost!!!

Inga kommentarer: