onsdag, juni 24, 2009

Lite krångel med bilderna..

Så ni får nöja er med videobloggen där nere och detta ja skriver nu.

Måste börja med attt tacka er alla som följer mig och stöttar mig!! TACK. Ja har mina ensamna perioder ochdå är de skönt att känna eran lilla trygghet. TACK! Goingar!

Igårkväll var de kareokee, för mestadels av tiden så satt ja helt stel i kroppen med rysningar...just för att de som sjung va fruktansväärt dåliga. hahaha Herregud.
Men en svenska mamma kom upp med sin dotter på ca 4 år o sjunger Dancing queen. Åh då rös ja. Gullungen kunde texten!!

Började morgonen med att äta 4 pankakor med smältchoklad, och äpplejuice. Mumma!
Åt sen lunch, grillade zucchinis och pommes med tzatziki. Middag var de typ köttbullar med massa kryddor o pasta. funkade..men inte de godaste ja ätit.

Väl vid stranden så har de varit molnigt vilket var underbart skönt. tog kort på hunden och tog kort på den unghunden som finns på hotellet. Han hade deckad i busken så skönt. Heeelt avslappnad. han var la trött sen gårdagen då barnen sprang med han o lekte jage. Rena rama lyxlivet för honom. Hittade jämngamla vänner bara sådär;)

Jag ska snart ut o ta mig en drink o kolla på dagens underhållning. knattarna har just haft disco och dom har stuttsat runt med sina flätor med pärlor och fnissat. Sötungar!

Imorgon blir de nog stan för min del..Hoppas på shopping =)

kraaaam på er!!!

Ja kom på en annan grej som slår sveriges sommar med hästlängder. Tång-fritt i vattnet, manet-fritt..haha försöker peppa mig llite här borta :P

2 kommentarer:

Mamma sa...

Hrlt rätt Julia, tång ovh maneter är päst! Amanda hade varit och badat i går, eller rättare sagt försökt att bada, det var fullt av rödmaneter. Så det fick bli ett kärringdopp! Själv skall jag strax till jobbet min näst stsra dag innan semestern! I går blev det klart att jag, Birgit och Ingela åker till Fårö på måndag kommer hem dagen innan dig! skillnaden på din och min semster är ju att du har garanterat fint väder medans vi får hoppas det blir fint, det är en himla skillnad!

Nä, nu får jag gå! Ha en underbar dag!

Älskar dig :)

Mamma

Tess sa...

Haha nice pannkaor med choklad åt ja varje dag på Rhodos. Riktigt Rhodosfrukost!!