lördag, juni 06, 2009

Gårdagens händelser..

Igår tog Mickan studenten, Wiieee! Oj vad ja ville gråta. Ja gråter ju förfan bara ja såg dom. Herregud ja e så känslig.

Hennes skola som var grymt lite fick alla plats i Paddan. Dom hade skit kul där verkligen. Stannade till vid operan där vi alla stod samlade. Alla skrek och tjoade, jag grät.. Hahahha.
Ställde sig vid operan och skrek ännumer, helt underbart att se. jag rös!
 Älskar att se folk så överlyckliga. Sen steg alla på flaket, hade en dj som spelade grym musik. Mina ögon tårades igen och ja hade ståpäls enda tills dom lämnade mina ögon ur sikte.
Fyy i helvetteee vad jag saknar min student. Det var de roligaste jag varit med om i mitt liv!!!! Flaket speciellt. Det som är kul, det är att ALLA oavsätt karaktär släpper lös på studenten, på flaket. Den lugnaste lilla krabaten i klassen blir till den vildstesexbomben i klassen. Haha. I Love it.

Var på studentmottagningen. hade super trevligt. Sen åkte ja hem för att ladda mobilen mickan ville så att ja skulle me på studentfesten på park lane så ja for hem. Men efter ett tag får ja ett sms att de inte blir av. Tråkigt. Ja hade ju sätt fram emot de. men de blir så ibland:)

Pepe hämtade upp mig och ja och han pratade ett bra tag. Skönt att ha dig Pepe. Världens bästa vän, granne, bror!!! Bland allt seriösa pratande så skrattar vi så vi gråter. Det är så underbart!

Jag fick nämligen reda på att ja inte kom in på 2 skolor för att bli undersköterska igår. Blev nekad iår IGEN!! Jag har gått gymnasiet så jag är påtok för duktigt för att få komma in. Dom tar dom som mest behöver. Ja har tio IG.. Ja har grymt dåliga betyg.

Hur ska man som tonåring få chansen att utbilda om sig????? Vi har ju inte en chans. Ja upptäckte sent i gymnasiet att ja valt fel linje. Jag bytte aldrig för ja ville kämpa in i det sista och kanske senare i livet plugga till de jag vill. MEN NU, när jag är redo så KAN jag inte. Hur fan är detta upplagt.
Jag kan plugga upp betygen för att komma in på andra linjer. men jag vill bli UNDERSKÖTERSKA, då måste ja ha NOLL betyg för att komma in. Det har ja inte..Det låter ju vettigt..På måndag ska ja ringa..och ja kommer inte va glad..

Inga kommentarer: