tisdag, juli 21, 2009

FÖR dödshjälp..

Jag tycker man ska få dö..När de finns anledningar till att inte längre vilja vara kvar här. Jag tycker att är man gammal, sjuk eller döende så ska man få välja som släktning eller som individ när man är redo att lämna livet eller när ens ssläktning ska få lämna en.
Varför plågas i onödan.?
Med dödshjälp får man chansen att dö lycklig, med sina nära och kära. Dö när man som mest kanske behöver de. Med dödshjälp kan en begravning bli fin istället för jobbig. Vill en person dö och blir lycklig bara av tanken så ska hon/han få dö. En begravning då en person lidigt sig till döds är de sorligaste som finns. Det följer en som släktning hela livet.
Jag tycker detta borde införas.
Blir jag hjärndöd eller jätte sjuk så jag inte kan prata eller skratta, så vill jag inte leva. Det vet min familj. Jag är den som skrattar o babblar. varför vara kvar i livet som en skepnad som är så långt ifrån mig? Det gör ingen nytta för mig eller för familjen...
Detta är vad hon känner. Denna underbara dam. Hon vill dö just för att hon inte förblir den hon varit förrut. Hon är inte den hon vill vara längre..

Lyssna själva.. Hon säger de så klockrent.

Inga kommentarer: