onsdag, juli 08, 2009

Sorry.

Har lite bloggtorka, efter att ja skirvit så mkt med/om min resa. hehe.
Jag hade iallafall en super bra födelsedag!! Tack för att ni kom!!=)

Jag är riktgit PMSig idag. Det kokar i mig.. Så de kanske blir lite argt inlägg idag..
Jag är inte så svart som bilden visar. Min cam gör mig överdrivet brun...

Jag har sovit dåligt idag då de va världens oväder inatt. Låg vaken ett tag och såg rummet lysa upp flera ggr av de stora blixtarna. Drog ut allt som gick att dra ut och drog täcket över huvudet. Gillar inte åska, läskigt vad himlen kan göra för ljud alltså!! usch!

Igår var minnescermonin av M.J. Jag grät typ hela tiden..speciellt då Paris talade och bröt ihop. :( Har sådan sorg mitt hjärta idag...det var tufft att se..
Idag har jag och mamma shoppat. Jag är helt inne i svart. Skit snyggt med min bränna. 2 stycken klänningar blev de, ett par skor och smink,hårprodukter,silverörhängen, och en silkessjal... Kändes härligt!!

Jag ska sola och trääna imon..sola solarie alltså, har lite fläckar ja flår bort som ja irriterar mig på..morr

Så typiskt att tappa allt när man kommer till sverige. Önskar ja kunde resa igen..

Jag hade tänkt dra och jobba i norge till hösten. Men jag kommer säkerligen opereras till vintern och då krävs de sjukhusbesök lite dåoch då...så ja får snällt stanna hemma. Sen ska ja försöka ta mitt körkort kan vara bra om ja ska aupaira eller resa, och kunna hyra bil. Jag kom in på matematik A(som ja har IG i)..Så ja ska jobba 4 dagar i veckan och plugga en. Blir nog bra..

Känns skönt att veta vad man ska göra till hösten.

Puss på er mina goingar!

En sak till. Du som ringde mig i förrgår på min födelsedag. Nazrim, eller nått. Varför la du på? Varför ringde du med dolt? Idiot fan..Ja vill inte att du ringer, dessutom tål ja inte skitungar som använder uttrycket "Abou" Jävla apa..
Jag är inte vän med blattar som dig. Ja kommer inte svara på dolt numera.

Inga kommentarer: