söndag, december 07, 2008

Au Pair

Har nu sökt in till Au pair. Så spännande!!!
Vet inte alls om dom är intresserade av mig eftersom jag inte har körkort. Men jag provade att söka iaf.

Det är för Familjen Jones och lilla Jennifer 1.5 år. Bor på Staten Island i New York. En gratisfärja bort från Manhattan. =)

Dom behöver hjälp från och med februari och ett år framåt- evt förlängning.
Det lät perfekt för mig. Får isåfall bara tacka nej till min skola om ja kommer in. Och skjuta upp några operationer. Herregud kan inte gå miste om denna chansen. Vilken erfarenhet!

Familjen bor i ett mysigt villa område och har utsikt över Manhattan Skyline. Mitt jobb är att vara Jennifers "A loving adult under the weekdays when we parents work" (som dom skrev)
Vilket jag har jobbat med nu ett bra tag. Vet exakt vad man gör med en 1.5åring =)
Blöjor, dans, aktivering, sjunga och läsa saga och ge kärlek. Perfekt.

Åååhh vill verkligen ha detta jobbet som nanny!!!!!!
Lär mig bättre engelska, får vara i manhattan varje helg om jag så vill! får 8.800:-/mån.
Mat och boende är gratis. Så dom pengarna är för att spara och hitta på grejer. Eller shoppa i Victoriaas Secrets!! wihoooo
Jag får semester när dom har semester.Får välja själv om jag vill vara med dom på deras semester eller om jag vill vara själv. Jag vill resa till värmen. Kalifornien! Lätt! Tatuera mig hos Miami Ink kanske. who knows! =)

Jag kommer inte åka hem och hälsa på sverige. Ni får helt enkelt hälsa på mig!!!! ;)
New york måste man besöka!

Håller tummarna!!!!!! Guud vad jag vill detta!

Kändisar som är uppvuxna i Staten Island, NY:
Gene [Klein] Simmons - Kiss
Alyssa Milano
Christina Aguilera osv

Inga kommentarer: