tisdag, december 30, 2008

Momy is home!!

Nu är mamma hemma från sin resa!! brun och fin. Saknat henne så.!!!

Jag är oxå hemma idag...sprungit på toa hela natten. What the fuck??..jag fattar inget, vad har jag ätit? Nu är det bättre, men det bubblar fortf inne i magen. Hoppas det går över..

Jag hoppas mina små barn på dagis klarar sig med okända fröknar idag. För er som undrar så har vi slått ihop barnen+fröknar till EN förskola. Så vi kan släka ner det andra runt om och spara energi. det är nämligen så få barn runt om på alla förskoler/dagis. Så det var bättre såhär nu på mellandagarna. =) Funkade bra igår..Barnen fann varandra riktgit snabbt. Vi fröknar oxå.=)

Jag har egentligen lite samtal att ringa idag. Ett av dom är till Mammografin på sahlgrenska. jag vill kolla mina bröst. har ont i dom, på sidorna ni vet där under armhålan och innåt. När jag gör den där rörelsen kvinnor ska göra för att kolla om man känner knölar, så känner jag knölar. Det behöver ju inte vara cancer, kan ju bara vara mina mjölkkörtlar. jag har små bröst så ja känner saker välldigt tydligt. men ja vill få det gjort.
Sen måste jag ringa ochh prata med min tandläkare om en grej.

Fårse om jag orkar göra detta.

KRAM PÅ Er!

1 kommentar:

Pernilla Pramberg sa...

Givet vis kan vi de..=)

kram