fredag, december 19, 2008

Fortfarande sjukis

Detta är ju bara såå trååkigt.
Och ensamt.. Såå trååkigt att sova hela dagen. Men vad ska jag göra? Är så svag och dann att ja knappt orkar gå till toan(5 meter). Detta är fan såå trist att ja dööör snart!

Kollar på alla repriser och kanaler ja bara kan. Då ja inte sover så att säga.
Vaknar och mår illa hela tiden. Antagligen vätskebrist. Inte konstigt. Har druckit en liter nyponsoppa och ätit en lussekatt på hela dagen.
Nyponsoppan e typ bara socker. Inte så mkt vatten direkt.. Och vatten får mig att må illa när ja e så snorig.

Men nu är pappa på väg. Bad han köpa BurgerKing på vägen hem! och ännu en OtrivinComp Nässpray. Jag skiter ifall ja gått över tiden me den. Med den kan jag sova!
MAX 10 dagar med nässpray! tss! Go to hell!

Är inte sugen på någon mat..men jag måste få i mig... och BK går alltid ner...

Syrran e oxå sjuk. Spydde hela dagen igår. Men idag är det bättre tydligen. Skönt! ingen magsjuka då.. Men hon låter som ja i telefonen. Stackars oss!! ;)

Ha en braa fredag nu alla sötnosar!
Hade ja varit frisk hade ja dratt med mig någon, och gått på fik. Kvällsfik! Mysigt! Varm choklad och kaka! Yumm!! Eller så hade ja hälsat på hemma i Emelies nya apartment i Rivery City( Floda)..

Pussss

Inga kommentarer: