tisdag, december 02, 2008

Hur fan?..

....kan man tycka att detta jag hade på min student är HORIGT?
SKojjar ni? Det kallas STIL och jag var jäävligt snygg den kvällen enligt mig och måånga andra!
Är ni killar som kallar mig horigt-klädd rädda för ben och rumpa?
Måste era tjejer bära BH 24h/dygnet, och ha långbyxer och långärmade tröja på en högsommar kväll? STACKRAS DOM!. säger jag bara!
Jag gick igenom studentkorten idag. Och kom och tänka på vad några killar skrev på Nattstad samma dag jag la in dessa korten nedenför på mig. Därför jag tog upp detta idag..
Kvinnans kropp är det finaste som finns, man ska få visa sig klädd på stan HUR FAN MAN VILL!



Jag vet att Sveriges folk bara vill bära svart och grått. Och att shorts som dom jag hade på mig var på tok för vågade.

Jag tror mer kvinnor borde släppa lös sin sexighet lite. VÅGA vafan! Jag var säker den naknaste i hela göteborg den kvällen. Men jag sket i det! Våga bära lite kläder nu tjejer! Göm er inte! // Julia

Inga kommentarer: