fredag, december 05, 2008

Sköna Helg!

Finallyyy fridaaaay!!

Haft en bra dag på jobbet!
Fick världens underbaraste bemötande imorse av alla barnen. Dom hade saknat mig!! Guud vad goa! Massa pussar och kramar och lite dreggel! ;) Ätit god fredagsfika med kollegerna! Safranskaka!! yumm! Bakade även lussekatter med barnen. Dom tyckte det var konstigt att det hette katter. Vilket ja förstår..=) Deras mästervärk(Läs: Monster med 10 russin i) Blev jätte fiina!

Sitter här hemma nu. Nyss ätit räkor med mamma, och jag har köpt godis och Räkchips( Sånna som finns när man äter Thai-mat, det stora vita sakerna)
Vi ska mysa ensamna hela kvällen. Med massa gott och Idol! Pappa är på afterwork!

Idag hade Amanda tydligen varit på Babysim med lilla Zoe( Kusinens underbaring)
Det hade varit jätte mysigt. Den lilla goding ville bara vara med Amanda, och hon dök och hade sig! 7 månader gammal, hur sött? Vill meee vara med om babysim!!

Jag har kommit underfund med att jag kommer vänta ett jävla tag tills ja ska ha bebis! Gud vad man lär sig viktiga saker på dagis! Jag som ville ha det om bara några år, herregud! Hahhha
Never! Blir nog om typ 10 år! Alla som känner sig stressade av att va en unga mamma/pappa borde jobba 2 månader på ett dagis. DÅ bannemig kommer ni ändra er!
¨
Nu ska jag mysa mig ner i soffan hos mamma! Ta på mig myskläder och ta på mig tvglasögonen, haha Bara njuuuuta.
Ha en underbar fredag,
Kraaaam

Inga kommentarer: