måndag, december 22, 2008

Danföredanföredopparedan

Har nyss ätit Dopp i grytan! Såå gott. Iaf av det lilla jag kände. hehe. Jävla snor!!
Skinkan är såå god. Om man tar bort senapen då!
Har tyvärr fått en förkyldningsblåsa som sticker och svider bak vid tungroten. Som skaver vid tänderna. Usch!! Typiskt! Ska döda den med massa salva!

Idag var en bra dag! Bara 5 barn idag. Och när jag kom till jobbet så låg det en hög med julklappar till mig från föräldrarna. åh änglar! Det gjorde mig såå glad! Hade inte förväntat mig det.
Fick en jätte fin lyckta som hänger, en liten tomte, en noblesse ask, en kopp där det står Fröken typ en miljard gånger. Skit fin.(Barn tjatar och upprepar) så det va en kul grej.
Bäst av ALLT var en ENJOYBONUSGUIDE. otroooligt tjock och fylld med kanon grejer.
"Två för en" eller " Halva priset" på Restauranger, cafeer, kemtvätt,färjelinjer, hotell, musik, teater, sport, resor, golf och myyycket mycket mer.!! Jag är SÅ glad!
ALLA resturanger är ät 2 för 1 och det är typ 200 st att välja på, cafeer är typ dubbla antalet utbut att välja på, känns det som.

Då kan man ju gå på restaurang oftare, för delar man på ett huvudrättspris som säkert ligger på ca(180:-) så blir det typ 90:- för restaurang mat. och det får man unna sig ibland!
Samma med cafe! Mycket bättre pris! och välldigt värt det tycker jag.
Sen är det som exempel :
50% på tandblekning av Briliant Smile( Lätt att jag ska)
50% på massor av behandlingar på typ 10 olika skönhetssalonger(Massage, och naglar ska jag ta)
En veckas gratis träning på Sportlife(Lätt att jag ska dit och gymma)
Åk 2 betala för 1 på Silja Line till Helsingfors.
+ Ett 80 sidor stort häfte med bara affärer för SHOPPING!

Detta gäller 1 år. Perfekt! Ska bara få med mig någon som vill med mig ut och äta och mysa!

Inga kommentarer: