tisdag, december 16, 2008

Känns lite deppiig

Nu har ja skrivit en liten lapp ja ska sätta på anslagstavlan på jobbet.
Till alla föräldrar..

För min tjänst går ut den 31e, så ja vill att alla ska veta att ja inte kommer va där mer i januari när dom kommer tbx.

Känns lite deppigt. Om ja kommer in på skolan, ser ja inte mina småttingar på ett helt år.
Gud vad stora dom kommer va om ett år! Undra om dom kommer ihåg mig =)Vissa kommer nog ha en frisyr om ett år. Ingen liten skallepär där inte.. hehe.
Min små bustroll. Undra om trotsåldern har slutat på vissa? Eller om den nyss börjat för några andra?..Spännande!

Men det är med en klump i hjärtat som jag gör detta!

Kommer sakna mina kollegor. Blir nog en låång fika med dom. Och kanske en liten tår.. Om ja känner dom och mig rätt så kommer vi kramas o gråta. hahhahhha.

GONATT! Nu har ja druckit mitt Peppermyntste och är redo för sängen.

Inga kommentarer: