måndag, december 15, 2008

Today is the day!

Sitter och äter fiberhavregrynsgröt! Min pippifågel visslar som bara den.
Jag är faktiskt lite nervös! Men det behöver jag nog inte vara!

Måste berätta..Jag la mig sent igår. För jag har en himla go sovmorgon idag..kl 13 börjar mötet på skolan. Och när jag sen stänger av datan i köket och släcker..så piper Guss, min fågel till sådär sött. Ni vet när man vaknar till när nått händer och ger ifrån sig ett ljud. Det lät presic så!=) Skit sööt!

Sen efter 10 min kom jag på att jag skulle hämta ett papper som hängde vid kylen.
Jag tänder och kollar på Guss, för han brukar rycka till så djävulskt när han presic somnat och när det tänds igen. Men inte denna gången. Han sover, so goott!!
Med huvudet under vingen. Alltså det finns inga ord att förklara vad jag känner för denna fågel. Kalla mig töntig. Men han är helt otroligt underbar. Jag säger Gonatt Guss..och släcker lampan igen. Det är knäpptyst..
Han sover jätte gott. Åh som ett litet barn! Ååhh Mitt hjärtaa!! Min pippi..Pretty Biiird!

Inga kommentarer: