söndag, december 14, 2008

Jävlar!!

Vad trött jag är på detta!!!!! Är vrål förlyyld!!! Vrål täppt i snoken! Ingen näspray hjälper. Jag hör skit dåligt och min röst är helt ärligt...lite sexigt hes. Så den som vill höra på min röst.Ring! ;) hahhahhahhha

Jag har knappt hunnit bli frisk..detta är min 3.e förkyldning nu. På raken!!
Orka!!!

kollade resor hela kvällen igår. Hittade ett underbart hotellkomplex med allinclusive. I ayia napa. Inte för att ja e så sugen på att åka till den vilda fest staden.Jag vill bara slappa..Men annars hittade ja andra i grekland tror jag det var....och dom ligger på 17-18 tusen för 15 dagar. Vilket jag har råd med..
Fast fan, jag är såå trött på grekisk mat, eller så kallad cypriotisk mat. Smakar detsamma! Vill åka till Italien och äta massa vitlök,eller kroatien och frossa i parmaskinka. Får helt enkelt kolla vidare! Jag åker ensam om ja inte får med mig´någon. Tar med mig böcker och musik och data. Bara slappaaaa. Jag vill ha ett hotell med gym/motionsrum. Så ja kan fördriva tiden på ett bra sätt.

Jag ska på möte imorgon hela dagen. Till den skolan jag sökt till. Jag skafråga när dom isåfall har planerat in sommarledighet. Såjag kan boka min resa=)

Nu ska jag fortsätta kolla resor och längta!=)

Inga kommentarer: