tisdag, december 02, 2008

Carola

Kom hem från Carola nyss. Hennes julshow! Helt otroligt fint! Massa tända ljus och en heelt otrooligt vacker kvinna i underbarakläder! Kören och gästsångarna ska man inte äns prata om. Dom var heeelt underbara!!!
Hon tog upp barn på scenen från publiken. Och en som hetter Sakarias 6 år fick sitta i hennes knä. Han va så söt. Hon frågade om någon av barnen hade någon krubba hemma.
DÅ svarade Sakarias - Jag har en med mig!!!
Jasså svarade Carola, och blev lite tyst. .
Menar du klubba Sakarias?
- AH! så nickade han, en blå!
Vi i publiken bara smälte, hahahha.

Sen när alla barn skulle gå så viskar han i hennes öra. Då börjar hon skratta lite och tar micken till honom.
Nu måste du berätta vad du sa till mig Sakarias!
- Jo, att min singstar där hemma har främling!

HAHHA Hur söt!?

Nu ska ja sova, är helt slut från idag. Mår dåligt i min själ! Sjuk och deppig. Lite sorgsen till och med.!

Gonatt

Inga kommentarer: